Pradžia | Naujienos | Mokymosi visą gyvenimą Grundtvig programos projektas MoTech

Mokymosi visą gyvenimą Grundtvig programos projektas MoTech

Teksto dydis: Decrease font Enlarge font
Projekto dalyviai Projekto dalyviai

Gyvenant šiandieninėje visuomenėje nepakanka žinių, įgūdžių įgytų mokyklos suole ir net universitete. Sparčiai vystantis komunikacinėms ir informacinėms technologijoms labai svarbu nesustoti, nes šiandien aukščiausios kokybės prekė yra naujausia informacija, žinios ir įgūdžiai. Visuomenės nariai turi prisitaikyti prie poreikio nuolat tobulinti žinias ir kompetencijas, o ypač tai svarbu mokytojui. Nuolatinis patirties įgijimas ir galimybė mokytojui bei visai švietimo įstaigai mokytis ir tobulintis yra svarbiausia vertybė ateičiai. Sunku šiandien įsivaizduoti mokytoją savo darbe gebanti išsiversti be informacinių technologijų. Su tokia intencija ir vyko Plungės suaugusiųjų švietimo centro direktoriaus pavaduotojos ugdymui Ritos Smilingienės koordinuotas dvejų metų Europos Sąjungos remiamas tarptautinis projektas „Naujos motyvuojančios technologijos suaugusiųjų mokyme kaimo vietovėse“ tarp šešių skirtingų valstybių. Šis projektas Europos Sąjungos Mokymosi visą gyvenimą programos „Grundvig“ (skirtas suaugusiųjų švietimui) dalis.

Dvejų metų bendros veiklos rezultatas – birželio 15 dieną Plungės suaugusiųjų švietimo centre vykusi visų šalių partnerių baigiamoji tarptautinė konferencija „Suaugusiųjų švietimo gerinimas naudojant informacines technologijas“. Visų šalių atstovai anglų kalba skaitė pranešimus susijusius su informacinių technologijų naudojimu suaugusiųjų ugdymo procese.

Plungės suaugusiųjų švietimo centro pavaduotoja ugdymui ir tarptautinio projekto koordinatorė R.Smilingienė konferencijos pradžioje pristatė viso projekto „Naujos motyvuojančios technologijos suaugusiųjų mokyme kaimo vietovėse“ nueitą kelią. Kitą pranešimą „Informacinių technologijų ir skaitmeninių imigrantų integracija žvelgiant į iššūkius mokymo ir mokymosi procese“ skaitė Europos universiteto (Kipras) Nuotolinio mokymosi skyriaus direktorius filosofijos mokslų daktaras Dimitrios Vlachopoulos. Pranešime nuskambėjo svarbi mintis, jog pirmiausia mokymas turi būti orientuotas į mokinį, o mokytojas prisitaiko prie mokinio turimo žinių bagažo.

Kitą pranešimą „Akademinio rašymo mokymas naudojant WIKI“ skaitė Lietuvos pedagoginio universiteto lektorė Sandra Jasionavičienė. „Saulės“ gimnazijos mokytoja Elija Čenkutė pristatė pranešimą tema „Informacinių technologijų nauda organizuojant mokymą(si) orientuotą į mokinį“. Švedijos Ostra Grevie suaugusiųjų mokyklos mokytojas Sven Jarvi skaitė pranešimą apie tai, kaip jų dalyvavimas tarptautiniame projekte suaktyvino informacinių technologijų panaudojimą suaugusiųjų mokyme. Prancūzų grupė pateikė komandinį pranešimą apie tai, kaip jų įgyti praktiniai informacinių technologijų įgūdžiai naudojant Geomedia žemėlapių sudarymo programą padeda susikurti turistinius maršrutus. Lenkijos Košalino švietimo centro mokytoja Katarzyna Sobanska kalbėjo tema, kaip informacinių technologijų panaudojimas padeda mokytojo ir mokinio refleksijai. Konijos labdaros organizacijos „Dost Eli“ atstovas Bilal Yavas pristatė pranešimą apie suaugusiųjų mokymą bei kompiuterinio raštingumo mokymą Turkijoje. Raimonda Baltmiškė Telšių Žemaitės gimnazijos mokytoja supažindino konferencijos dalyvius su Telšių švietimo centro vykdytu irgi tarptautiniu Mokymosi visą gyvenimą Grundvig programos projektu „iTongue: Mūsų daugiakalbė ateitis“, kurio metu, remdamiesi mokslinėmis žiniomis apie smegenų darbą mokymosi proceso metu, rado veiksmingą kalbos atkodavimo metodą, palengvinantį užsienio kalbų mokymą(si) suaugusiesiems.

Po konferencijos tarptautinio projekto partneriai keliavo po Plungės rajoną, lankėsi militarizmo muziejuje, Platelių apylinkėse, Oginskio parke.

Baigėsi tarptautinio projekto „Naujos motyvuojančios technologijos suaugusiųjų mokyme kaimo vietovėse“ planuoti mokymai- susitikimai, baigiamoji konferencija, liko apie nuveiktusdarbus paruošti ataskaitą. Projekto dalyviai išskrido į savo kraštus su naujomis mintimis, idėjomis informacinių technologijų naudojimo ugdymo procese bei tarptautinio bendradarbiavimo patirtimi, kuri irgi yra neįkainuojama. Tik įvairiapusis bendravimas su įvairių kultūrų ir įvairaus mentaliteto žmonėmis duoda supratimą, kokie mes skirtingi ir kartu, kokie mes panašūs ir kiek daug yra galimybių mokytis vieniems iš kitų.

Violeta Černeckienė

Švietimo skyriaus vyriausioji specialistė, Suaugusiųjų švietimo centro kuratorė, projekto dalyvė

Nuotraukos

  • Siųsk draugui el. paštu Siųsk draugui el. paštu
  • Versija spausdinimui Versija spausdinimui
  • Grynasis tekstas Grynasis tekstas

Pamokų laikas

Jaunimo mokyklos skyriaus klasių

PAMOKA PRASIDEDA BAIGIASI
1 8:00 8:45
2 08:55 09:40
3 09:50 10:35
4 10:45 11:30
5 11:40 12:25
pietų pertrauka 12:25 12:45
6 12:45 13:30
7 13:40 14:25

Jaunimo klasių tvarkaraščiai

Gimnazinių klasių

PAMOKA PRASIDEDA BAIGIASI
1 16:10 16:55
2 17:00 17:45
3 17:50 18:35
4 18:40 19:25
5 19:30 20:15
6 20:20 21:05

Gimnazinių klasių tvarkaraščiai: kasdieninių / neakivaizdinių

Facebook